Du kan oprette nye udkast på dashboardet ved at klikke på "Nyt udkast". Tilføj et sagsnavn, upload et eller flere dokumenter, tilføj e-mails og navne for en eller flere underskrivere, og klik op "Opret". Det er alt!
Når du har oprettet et udkast, kan du redigere det ved at trykke på den grå knap "Rediger" oppe i udkastets højre hjørne.
Ofte er det ikke nødvendigt, at alle underskrivere signerer alle dokumenter. Måske vil du fastlægge den rækkefølge, som folk underskriver i (så du eksempelvis ikke forstyrrer en person med en underskriftsanmodning, før en anden har underskrevet).
Det kan også være, at nogle af dokumenterne kun er bilag, som ikke skal underskrives. Du kan også specificere hvilken signaturtype, de enkelte underskrivere må bruge. Skal de bruge NemID eller må de også underskrive med den mindre sikre touch signatur (altså underskrive på skærmen)?
Og hvis du ved, at en underskriver er repræsenteret af en advokat eller anden rådgiver, kan du vælge først at sende dokumenterne til pågældende rådgiver, således at systemet først sender dem til underskriveren, når rådgiveren har godkendt dokumenterne.
Du kan også tilføje og fjerne dokumenter, og tilføje og fjerne underskrivere.
Nej, der er jo meget ofte behov for, at folk i udlandet underskriver, og de har ikke MitID.
Med ePact kan du derfor specificere, hvilke underskrivere, der skal underskrive med MitID og hvilke underskrivere, der kan underskrive ved at skrive deres signatur med musen eller fingeren på skærmen (touch signatur).
Som led i den proces vil de blive bedt om at validere sig med en sms-kode.
Det er altid bedst at bruge stærkere underskriftsløsninger som eksempelvis MitID, hvis underskriverne har MitID.
Du klikker på "underskriv" og følger det flow, du kender med enten NemID nøglekort eller NemID nøglefil.
Du kan også underskrive på skærmen med med musen eller med din finger (touch signatur), hvis vedkommende, som har inviteret dig til at underskrive, har tilladt dette.
Efterfølgende bliver du så bedt om at validere dig med en sms-kode. Det er ikke en helt så sikker underskriftsmetode.
Du modtager et eksemplar af det signerede dokument, når alle har underskrevet, og hvis du er oprettet som bruger, bliver dokumentet også gemt på ePact.
Så skal du bare klikke på "Afvis" eller ignorere anmodningen.
Hvis du har modtaget et dokument til underskrift, kan du med ePact bede din advokat eller en anden rådgiver om at gennemgå dokumentet før du underskriver.
På linket hvor du underskriver kan du i højre side tilføje e-mailadressen til din rådgiver og sende dokumentet til hendes gennemgang. Du modtager så en besked, når hun har godkendt dokumentet.
Ja, med NemID nøglekort eller touch signatur kan du sagtens! underskrive på en smart phone!
Hvis det er de samme underskrivere, uploader du bare kontrakterne og sender dem ud til underskrift samtidig. Det kan du også gøre, hvis nogen underskrivere ikke skal underskrive dem alle. Når du har oprettet kladden, kan du nemlig indikere, hvem der skal underskrive hvad.
Hvis du har sendt dokumenterne til underskrift, kan du fra Dashboardet gå ind på "Sendt". Her finder du sagen. Når du åbner sagen, kan du se om de forskellige underskrivere har 1) set dokumenterne, 2) underskrevet dokumenterne eller 3) afvist dokumenterne.
Hvis du har modtaget et dokument til underskrift, og du er registreret bruger, kan du fra Dashbardet, på menupunktet "Til underskrivelse" finde de samme informationer.
Hvis du ikke er registreret bruger, kan du enten blive bruger, eller også kan du finde nogle af de samme informationer via linket i den e-mail, du modtog (også efter du selv har underskrevet). Dem finder du i højre side, når du har klikket dig ind på siden.
Hvis du er kommet til at sende til en forkert e-mailadresse, indsætte et forkert navn, har glemt at tilføje en underskriver eller dokumenter, og sagen allerede er sendt ud til underskrift, så gå ind på Dashboardet, på menupunktet "Sendt", og find sagen der. Inden du sletter sagen, kan du kopiere den, så du ikke skal taste alt ind igen. Den kopierede sag finde du under menupunktet "Kladder", hvor du så kan rette de gale informationer før du sender ud igen.
Send dem dette link: https://www.epact.dk/accounts/register/ Tak!
Nej. Af sikkerhedsårsager har vi valgt ikke at tillade dette, for i mange kontraktforhold er det af afgørende betydning hvem medkontrahenten er, og hvis først nogen har læst dokumenterne, eller endda allerede har underskrevet dem, så er det ikke fair hvis identiteten af medunderskriverne ændres.
Hvis du er kommet til at sende til en forkert e-mailadresse eller indsætte et forkert navn, og sagen allerede er sendt ud til underskrift, så gå ind på Dashboardet, på menupunktet "Sendt", og find sagen der. Inden du sletter sagen, kan du kopiere den, så du ikke skal taste alt ind igen. Den kopierede sag finde du under menupunktet "Kladder", hvor du så kan rette den gale e-mailadresse før du sender ud igen.
Du finder log-in i øverste højre hjørne af alle sider. Du skal bruge e-mail og adgangskode for at logge ind. Hvis du glemmer din adgangskode, kan du nulstille adgangskoden her: https://www.epact.eu/accounts/password-reset/
Du ændrer kontoindstillinger som adgangskode, e-mail, navn, titel og billede (hvis du har uploadet et) fra din profilside.
Du kan slette din konto, når du vil. Hvis du sletter din konto, slettes dine dokumenter også fra vores system. Personlige data som kortdetaljer vil også blive slettet.
Bemærk venligst, at alle underskrevne dokumenter forbliver gyldige, og at vi beholder visse informationer som eksempelvis en hash af de underskrevne dokumenter af valideringshensyn.
Bemærk også, at selvom du sletter din konto, beholder du stadig selv de dokumenter, som du har downloadet, og alle de andre underskrivere og personer som er kopieret ind, har også en kopi i deres e-mail (og i ePact, hvis de er oprettet som brugere).
Eventuelle ubrugte signaturer bliver ikke refunderet.
Du ændrer eller sletter dine betalingskortdetaljer fra profilsiden. På samme side kan du tilkøbe flere signaturer.
Ja! Klik på dit navn oppe i skærmens højre hjørne, så du åbner en dropdown menu. Vælg menupunktet "Administrer underkonti". Her kan du tilføje kolleger. Når du køber signaturer, kan dine underkonti bruge af dem.
Hvis det er din konto, som skal være en underkonto, så skriv til os. Så får vi oprettet din konto som en underkonto til en anden konto.
Vi tager sikkerhed seriøst. Al kommunikation mellem din browser og vores server er krypteret med SSL, inklusive når du uploader dokumenter. Uploadede dokumenter gemmes krypteret.
Alle dokumenter, som lagres "at rest" på ePact's servere, er krypterede med 256 bit kryptering. Vores servere er dedikerede servere, som befinder sig i en sikker serverpark i Finland, og dermed inde i EU.
Vores hosting provider lever op til strikse krav og har opnået certificering, der opfylder DIN ISO/IEC 27001.
Underskrivere inviteres til at underskrive via et link, som består af en tilfældigt genereret 32 bit kode.
Her er vores privatlivspolitik (kun på engelsk): https://www.epact.dk/privacy-policy/
Du kan læse vores brugerbetingelser her (kun på engelsk): https://www.epact.eu/terms/